Administrata e Bashkisë Lezhë

Administrata e Bashkisë Lezhë përbëhet nga: funksionarët politikë në të cilën përfshihen Zëvëndës kryetarët dhe funksionarë kabineti të cilët janë pjesë e strukturës së kabinetit të Kryetarit (Drejtori i Kabinetit, Këshilltarët), nëpunës civilë,  marrëdhënia e punës e të cilëve rregullohen nga Ligji 152/2015“Për Nëpunësin Civil” dhe punonjësit administrativ marrëdhënia e punës e të cilëve rregullohen nga Kodi i Punës (i ndryshuar).

Në krye të administratës qëndron Kryetari i Bashkisë, i cili gjatë kryerjes së funksioneve të tij ndihmohet nga Zëvëndës Kryetarët dhe Kabineti i Kryetarit.

Në krye të nëpunësve civil qëndron Sekretari i Përgjithshëm si nëpunësi më i lartë civil.

Administrata e Bashkisë Lezhë është e organizuar në drejtori, sektorë, zyra dhe njësi.

Numri total i organikës përfundimtare të aparatit të Bashkisë Lezhë, miratohet nga Këshilli Bashkiak, me propozim të Kryetarit të Bashkisë.

Kategoritë e shërbimit civil sipas niveleve hierarkike në Bashkinë Lezhë, janë:

  1. Sekretari i Përgjithshëm;
  2. Drejtor Drejtorie;
  3. Përgjegjës Sektori/Zyre;
  4. Specialist.

Drejtoritë janë njësi bazë të strukturës organizative të Bashkisë Lezhë dhe përgjigjen për përmbushjen e detyrave në një ose disa fushave të caktuara, sipas funksioneve të përcaktuara me ligj dhe/ose akte nënligjore të miratuara nga institucioni.

Sektorët dhe zyrat, përgjigjen për aspekte të veçuara të këtyre elementëve

Njësitë Administrative dhe Organizative në Bashkinë Lezhë janë:

  1. Njësia Administrative Lezhë;
  2. Njësia Administrative Shëngjin;
  3. Njësia Administrative Shënkoll;
  4. Njësia Administrative Zejmen;
  5. Njësia Administrative Kolsh;
  6. Njësia Administrative Balldren;
  7. Njësia Administrative Dajç;
  8. Njësia Administrative Kallmet;
  9. Njësia Administrative Ungrej;
  10. Njësia Administrative Blinisht.

Njësitë Organizative të Bashkisë Lezhë do të jenë;

  1. Drejtoria e Burimeve Njerëzore dhe Shërbimeve Mbështetëse,
  2. Drejtoria Juridike,
  3. Drejtoria e Financës dhe Buxhetit,
  4. Drejtoria e Taksave dhe Tarifave Vendore,
  5. Drejtoria e Projekteve Strategjike, Evropës, Migracionit, Diasporës, Komunikimit dhe Transparencës,
  6. Drejtoria e Bujqësisë, Ujitjes dhe Administrimit të Pyjeve,
  7. Drejtoria e Planifikimit të Territorit dhe Zhvillimit Urban,
  8. Drejtoria e Shërbime Publike, Infrastukturës,Transportit dhe Mjedisit,
  9. Drejtoria e Shërbimit dhe Kujdesit Social,
  10. Drejtoria e Arsimit, Rinisë dhe Sporteve,
  11. Drejtoria e Turizmit dhe Kulturës,
  12. Drejtoria e Emergjencave Civile,
  13. Drejtoria e Mbrojtjes nga Zjarri dhe Shpëtimit,
  14. Sektori i Auditit të Brendshëm,
  15. Inspektoriati Vendor i Mbrojtjes së Territorit,
  16. Policia Bashkiake.

Funksione të transferuara:

Njësia e Rrugëve Rurale

Njësia e Administrimit të Pyjeve

Njësia e Bujqësisë, Ujitjes dhe Kullimit (Bordi i Kullimit)

Drejtoria e MZSH-së

Qëndra Kulturore e Fëmijëve, Kopshtet, Çerdhet dhe punonjësit jo mësimdhënës të arsimit parauniversitar,

Konvikti i Shkollës së Mesme Profesionale

Funksione të deleguara si:

Zyrat e Gjendjes Civile

Zëvëndës Kryetaret e Bashkisë, Drejtori i Kabinetit, Administratoret e Njësisve Administrative dhe Sekretari i Përgjithshëm, kanë varësi direkte nga Kryetari.

Vendi dhe pozicioni hierarkik i këtyre njësive administrative përcaktohet në organigramën e miratuar sëbashku me këtë rregullore.

Struktura

Këshilli i  Bashkisë Lezhë me vendimin nr.172, datë 27.11.2020 “Për miratimin e Buxhetit të vitit 2021, dhe të programit buxhetor afatmesëm 2021-2023”, në pikën 3 ka miratuar numrin e përgjithshëm të punonjësve të administratës së Bashkië Lezhë.

Kryetari i Bashkisë Lezhë me vendimin nr.901, datë 24.12.2020 “Për miratimin e struktures, organikës, emërtimet e pozicioneve, klasat për cdo pozicion pune në administratën e bashkisë, të njësive administrative, të institucioneve vartëse dhe të punonjësve të njësive të shërbimeve për vitin 2021”, të ndryshuar me vendimin e Kryetarit të Bashkisë nr.157 datë 06.04.2021 është miratuar struktura organizative e Bashkisë Lezhë.

Rregullorja

Bashkia Lezhë ka në fuqi rregulloren e miratuar me Vendimin e Kryetarit të Bashkisë  Nr.393, datë 18.07.2022 “Për miratimin e rregullores “Për organizimin, funksionimin, detyrat dhe kompetencat  e administratës së Bashkisë Lezhë”.

Struktura e pagave

Pagat e administratës së Bashkisë Lezhë janë miratuar me Vendimin e Këshillit të Bashkisë Lezhë nr.192 datë 29.12.2020 “Për miratimin e nivelit të pagave të administratës së bashkisë, të njësive administrative, të institucioneve të varësisë, të punonjësve të njësive mbështetëse, të masës së shpërblimit mujor të këshilltarëve dhe të kryetarëve të fshatrave  për vitin 2021”të ndryshuar me vendimin nr.60 datë 30.03.2021 të Këshillit të Bashkisë Lezhë “Për një shtesë në Vendimin e Këshillit të Bashkisë Lezhë nr.192 datë 29.12.2020 “Për miratimin e nivelit të pagave të administratës së bashkisë, të njësive administrative, të institucioneve të varësisë, të punonjësve të njësive mbështetëse, të masës së shpërblimit mujor të këshilltarëve dhe të kryetarëve të fshatrave  për vitin 2021”.

Orari i punës

Orari i punës së administratës është:

Henë-Enjte            08:00-16:30

E premte                08:00-14:00

Detyrat e administratës dhe njësisë administrative

Administrata e njësisë administrative kryen këto detyra:

  1. Është zyrë e shërbimit për të gjitha procedurat administrative në kompetencën e bashkisë;
  2. Mbikëqyr territorin për zbatimin e ligjit në të gjitha fushat në kompetencën e bashkisë dhe njofton strukturat kompetente të bashkisë në rast të konstatimit të veprimeve në kundërshtim me ligjin;
  3. Mbështet punën e strukturave kompetente të bashkisë;
  4. Bazuar në vendimmarrjen e kryetarit të bashkisë, mund të administrojë parqet, lulishtet dhe zonat e gjelbëruara;
  5. Bazuar në vendimmarrjen e kryetarit të bashkisë, mund të administrojë tregjet publike;
  6. Bazuar në vendimmarrjen e kryetarit të bashkisë, mund të administrojë këndet e lojërave, terrenet sportive, bibliotekat, shtëpitë dhe klubet e rinisë;
  7. Përgatit dhe i propozon kryetarit të bashkisë planin për investimet nën juridiksionin e saj territorial, si dhe mbikëqyr, pas miratimit, zbatimin e tyre, sipas ligjit;
  8. Propozon, sipas ligjit, emërtimin e rrugëve, shesheve, institucioneve dhe objekteve që janë nën juridiksionin e saj territorial;
  9. Mbështet, koordinon dhe mbikëqyr veprimtarinë e kryetarëve e të kryesive të fshatrave;
  10. Propozon kryetarit të bashkisë dhënien e titujve të nderit dhe stimujve për personat nën juridiksionin e saj territorial;
  11. Propozon marrjen e nismave në dobi të komunitetit me mundësi të barabarta dhe përfitime nga të gjithë brenda juridiksionit të saj territorial;
  12. Kryen çdo funksion tjetër të deleguar nga kryetari i bashkisë.

 

Organizimi dhe funksionimi i njësive në varësi

Njësitë në varësi organizohen dhe funksionojnë në bazë të ligjit për vetëqeverisjen vendore dhe ligjeve organike sipas fushës së veprimtarisë dhe rregullores së miratuar nga Bashkia Lezhë.

Sipas fushës së veprimtarisë së tyre përgjigjen dhe raportojnë tek Drejtoritë e linjes në bashki, referuar organigrames së bashkisë.

Njësitë në varësi të cilat kanë varësi të dyfishte nga bashkisë dhe një institucion tjetër siç është gjendja civile dhe QKB-ja, funksionin e tyre e kryejnë dukë bashkëpunuar institucionet qëndrore me bashkinë.

Njoftime për vende të lira pune dhe procedurat e Rekrutimit

Rekrutimet e punonjësve bëhën në përputhje me Kodin e Punes dhe me ligjin nr.152/2013 “Për nëpunësin civil”, të ndryshuar, dhe akteve nënligjore të dala në zbatim të tij, nëpërmjet procedurave të hapura të konkurimit të cilat njoftohen në stenden e bashkisë, faqen zyrtare të bashkisë dhe të Shërbimi Kombëtar i Punësimit.

Adresa postare ose elektronike e zyrave të bashkisë/njësive administrative/njësive të varësisë

Kryetari@lezha.gov.al

zvkryetari@lezha.gov.al

zvkryetari@lezha.gov.al

burimetnjerezore@lezha.gov.al

financa@lezha.gov.al

projektet.strategjike@lezha.gov.al

urbanistika@lezha.gov.al

sherbimet@lezha.gov.al

juristi@lezha.gov.al

kultura@lezha.gov.al

msociale@lezha.gov.al

taksat@lezha.gov.al

inu@lezha.gov.al

policiabashkiake@lezha.gov.al

auditi@lezha.gov.al

info@lezha.gov.al

 

Drejtuesit e zyrave, njësive administrative dhe njësive të varësisë:

 

Pjerin Ndreu- Kryetari i Bashkisë

Eueda Molla- Zëvendëskryetar i Bashkisë

Ermal Pacaj- Zëvendëskryetar i Bashkisë

Reinis Çela- Sekretar i Përgjithshëm

Ndue Luli- Kryetar i Këshillit Bashkiak

Leonard Palaj- Kryeinspektor i Policisë Bashkiake, leonard.pali@lezha.gov.al

Vinçens Tuku- Kryeinspektor IVMT, vincens.tuku@lezha.gov.al

Arjan Barbullushi- Përgjegjës Sektori i Auditit, arjan.barbullushi@lezha.gov.al

Elson Frroku- Drejtor i Drejtorisë së Projekteve Strategjike, Evropës, Migracionit, Diasporës, Komunikimit dhe Transparencës, elson.frroku@lezha.gov.al

Altin Lleshi- Drejtor i Drejtorisë Juridike

Dritan Boçi- Drejtor i Drejtorisë së Taksave dhe Tarifave Vendore, dritan.boci@lezha.gov.al

Brikena Vuksani- Drejtor i Drejtorisë së Financës dhe Buxhetit, brikena.vuksani@lezha.gov.al

Jetmira Leka- Drejtor i Drejtorisë së Burimeve Njerëzore dhe Shërbimeve Mbështetëse, jetmira.leka@lezha.gov.al

Flamur Kuçi- Drejtor i Drejtorisë së Planifikimit të Territorit dhe Zhvillimit Urban, flamur.kuci@lezha.gov.al

Eraldo Smaçi- Drejtor i Drejtorisë së Bujqësisë, Ujitjes dhe Administrimit të Pyjeve,  eraldo.smaci@lezha.gov.al

Marte Fetaj- Drejtor i Drejtorisë së Shërbimit dhe Kujdesit Social, marte.fetaj@lezha.gov.al

Bardhul Kaçori- Drejtor i Drejtorisë së Emergjencave Civile, bardhul.kacori@lezha.gov.al

Gjek Makaj-Drejtor i Drejtorisë së Admnistrimit të Aseteve dhe Kadastrës, gjek.makaj@lezha.gov.al

Renaldo Xhanej- Drejtor i Drejtorisë së Turizmit dhe Kulturës, renaldo.xhanej@lezha.gov.al

Nikolin Shtjefni- Drejtor i Drejtorisë së Arsimit, Rinisë dhe Sporteve, nikolin.shtjefni@lezha.gov.al

Jasim Simoni- Drejtor i Drejtorisë së Mbrojtjes nga Zjarri dhe Shpëtimi, jasim.simoni@lezha.gov.al

Elton Zefi- Drejtor i Drejtorisë së Shërbimeve Publike, Infrastrukturës, Transportit dhe Mjedisit, elton.zefi@lezha.gov.al

Artan Palushi- Përgjegjës i Njësisë së Administrimit të Pyjeve

Mark Gjoka- Përgjegjës i Pallatit të Kulturës

Albert Çuko- Përgjegjës i Bibliotekës

Mimoza Shtjefni- Përgjegjës e Qendrës Kulturore të Fëmijëve

Syrie Gruda- Përgjegjës i Çerdhes së qytetit

Ndue Marku- Përgjegjës i Klubit të Sportit

Brahim Demi- Administrator në Njësinë Administrative Shëngjin, brahim.demi@lezha.gov.al

Ernest Rakaj- Administrator në Njësinë Administrative Shënkoll, ernest.rakaj@lezha.gov.al

Leonard Perjaku- Administrator në Njësinë Administrative Zejmen, leonard.perjaku@lezha.gov.al

Fatjon Zefi-Administrator në Njësinë Administrative Kolsh, fatjon.zefi@lezha.gov.al

Redon Gjeloshi- Administrator në Njësinë Administrative Balldre, redon.gjeloshi@lezha.gov.al

Pjeter Gjini- Administrator në Njësinë Administrative Blinisht, pjeter.gjini@lezha.gov.al

Gent Marku- Administrator në Njësinë Administrative Dajç, gent.marku@lezha.gov.al

Eraldo Marku- Administrator në Njësinë Administrative Kallmet, eraldo.marku@lezha.gov.al

Agustin Zefi- Administrator në Njësinë Administrative Ungrej, agustin.zefi@lezha.gov.al

 

 

Copyright © 2024 — All rights reserved.