Administrata e Bashkisë Lezhë
· Administrata e Bashkisë Lezhë përbëhet nga: funksionarët politikë në të cilën përfshihen Zëvëndës kryetarët dhe funksionarë kabineti të cilët janë pjesë e strukturës së kabinetit të Kryetarit (Drejtori i Kabinetit, Këshilltarët), nëpunës civilë, marrëdhënia e punës e të cilëve rregullohen nga Ligji 152/2013“ Për Nëpunësin Civil” dhe punonjësit administrativ marrëdhënia e punës e të cilëve rregullohen nga Kodi i Punës (i ndryshuar).
· Në krye të administratës qëndron Kryetari i Bashkisë, i cili gjatë kryerjes së funksioneve të tij ndihmohet nga Zëvëndës Kryetarët dhe Kabineti i Kryetarit.
· Në krye të nëpunësve civil qëndron Sekretari i Përgjithshëm si nëpunësi më i lartë civil.
· Administrata e Bashkisë Lezhë është e organizuar në drejtori, sektorë, zyra dhe njësi.
· Numri total i organikës përfundimtare të aparatit të Bashkisë Lezhë, miratohet nga Këshilli Bashkiak, me propozim të Kryetarit të Bashkisë.
· Kategoritë e shërbimit civil sipas niveleve hierarkike në Bashkinë Lezhë, janë:
1. Sekretari i Përgjithshëm;
2. Drejtor Drejtorie;
3. Përgjegjës Sektori/Zyre;
4. Specialist.
· Drejtoritë janë njësi bazë të strukturës organizative të Bashkisë Lezhë dhe përgjigjen për përmbushjen e detyrave në një ose disa fushave të caktuara, sipas funksioneve të përcaktuara me ligj dhe/ose akte nënligjore të miratuara nga institucioni.
· Sektorët dhe zyrat, përgjigjen për aspekte të veçuara të këtyre elementëve
· Njësitë Administrative dhe Organizative në Bashkinë Lezhë janë:
1. Njësia Administrative Lezhë;
2. Njësia Administrative Shëngjin;
3. Njësia Administrative Shënkoll;
4. Njësia Administrative Zejmen;
5. Njësia Administrative Kolsh;
6. Njësia Administrative Balldren;
7. Njësia Administrative Dajç;
8. Njësia Administrative Kallmet;
9. Njësia Administrative Ungrej;
10. Njësia Administrative Blinisht.
· Njësitë Organizative të Bashkisë Lezhë do të jenë;
1. Drejtoria e Burimeve Njerëzore dhe Shërbimeve Mbështetëse,
2. Drejtoria Juridike,
3. Drejtoria e Financës dhe Buxhetit,
4. Drejtoria e Taksave dhe Tarifave Vendore,
5. Drejtoria e Projekteve Strategjike, Evropës, Migracionit, Diasporës, Komunikimit dhe Transparencës,
6. Drejtoria e Bujqësisë, Ujitjes dhe Administrimit të Pyjeve,
7. Drejtoria e Planifikimit të Territorit dhe Zhvillimit Urban,
8. Drejtoria e Shërbime Publike, Infrastukturës,Transportit dhe Mjedisit,
9. Drejtoria e Shërbimit dhe Kujdesit Social,
10. Drejtoria e Arsimit, Rinisë dhe Sporteve,
11. Drejtoria e Turizmit dhe Kulturës,
12. Drejtoria e Emergjencave Civile,
13. Drejtoria e Mbrojtjes nga Zjarri dhe Shpëtimit,
14. Sektori i Auditit të Brendshëm,
15. Inspektoriati Vendor i Mbrojtjes së Territorit,
16. Policia Bashkiake
· Funksione të transferuara:
· Njësia e Rrugëve Rurale
· Njësia e Administrimit të Pyjeve
· Njësia e Bujqësisë, Ujitjes dhe Kullimit (Bordi i Kullimit)
· Drejtoria e MZSH-së
· Qëndra Kulturore e Fëmijëve, Kopshtet, Çerdhet dhe punonjësit jo mësimdhënës të arsimit parauniversitar,
· Konvikti i Shkollës së Mesme Profesionale
· Funksione të deleguara si:
· Zyrat e Gjendjes Civile
· Zëvëndës Kryetaret e Bashkisë, Drejtori i Kabinetit, Administratoret e Njësisve Administrative dhe Sekretari i Përgjithshëm, kanë varësi direkte nga Kryetari.
Vendi dhe pozicioni hierarkik i këtyre njësive administrative përcaktohet në organigramën e miratuar sëbashku me këtë rregullore.
- Struktura
Këshilli i Bashkisë Lezhë me vendimin nr.172, datë 27.11.2020 “Për miratimin e Buxhetit të vitit 2021, dhe të programit buxhetor afatmesëm 2021-2023”, në pikën 3 ka miratuar numrin e përgjithshëm të punonjësve të administratës së Bashkië Lezhë.
Kryetari i Bashkisë Lezhë me vendimin nr.901, datë 24.12.2020 “Për miratimin e struktures, organikës, emërtimet e pozicioneve, klasat për cdo pozicion pune në administratën e bashkisë, të njësive administrative, të institucioneve vartëse dhe të punonjësve të njësive të shërbimeve për vitin 2021”, të ndryshuar me vendimin e Kryetarit të Bashkisë nr.157 datë 06.04.2021 është miratuar struktura organizative e Bashkisë Lezhë.
- Rregullorja
Bashkia Lezhë ka në fuqi rregulloren e miratuar me Vendimin e Kryetarit të Bashkisë Nr.393, datë 18.07.2022 “Për miratimin e rregullores “Për organizimin, funksionimin, detyrat dhe kompetencat e administratës së Bashkisë Lezhë”.
- Struktura e pagave
Pagat e administratës së Bashkisë Lezhë janë miratuar me Vendimin e Këshillit të Bashkisë Lezhë nr.192 datë 29.12.2020 “Për miratimin e nivelit të pagave të administratës së bashkisë, të njësive administrative, të institucioneve të varësisë, të punonjësve të njësive mbështetëse, të masës së shpërblimit mujor të këshilltarëve dhe të kryetarëve të fshatrave për vitin 2021”të ndryshuar ,me vendimin nr.60 datë 30.03.2021 të Këshillit të Bashkisë Lezhë “Për një shtesë në Vendimin e Këshillit të Bashkisë Lezhë nr.192 datë 29.12.2020 “Për miratimin e nivelit të pagave të administratës së bashkisë, të njësive administrative, të institucioneve të varësisë, të punonjësve të njësive mbështetëse, të masës së shpërblimit mujor të këshilltarëve dhe të kryetarëve të fshatrave për vitin 2021”.
- Orari i punës
Orari i punës së administratës është:
E Henë – E Enjte: 08:00-16:30
E Premte: 08:00-14:00
- Detyrat e administratës dhe njësisë administrative
Administrata e njësisë administrative kryen këto detyra:
1. Është zyrë e shërbimit për të gjitha procedurat administrative në kompetencën e bashkisë;
2. Mbikëqyr territorin për zbatimin e ligjit në të gjitha fushat në kompetencën e bashkisë dhe njofton strukturat kompetente të bashkisë në rast të konstatimit të veprimeve në kundërshtim me ligjin;
3. Mbështet punën e strukturave kompetente të bashkisë;
4. Bazuar në vendimmarrjen e kryetarit të bashkisë, mund të administrojë parqet, lulishtet dhe zonat e gjelbëruara;
5. Bazuar në vendimmarrjen e kryetarit të bashkisë, mund të administrojë tregjet publike;
6. Bazuar në vendimmarrjen e kryetarit të bashkisë, mund të administrojë këndet e lojërave, terrenet sportive, bibliotekat, shtëpitë dhe klubet e rinisë;
7. Përgatit dhe i propozon kryetarit të bashkisë planin për investimet nën juridiksionin e saj territorial, si dhe mbikëqyr, pas miratimit, zbatimin e tyre, sipas ligjit;
8. Propozon, sipas ligjit, emërtimin e rrugëve, shesheve, institucioneve dhe objekteve që janë nën juridiksionin e saj territorial;
9. Mbështet, koordinon dhe mbikëqyr veprimtarinë e kryetarëve e të kryesive të fshatrave;
10. Propozon kryetarit të bashkisë dhënien e titujve të nderit dhe stimujve për personat nën juridiksionin e saj territorial;
11. Propozon marrjen e nismave në dobi të komunitetit me mundësi të barabarta dhe përfitime nga të gjithë brenda juridiksionit të saj territorial;
12. Kryen çdo funksion tjetër të deleguar nga kryetari i bashkisë.
- Organizimi dhe funksionimi i njësive në varësi
Njësitë në varësi organizohen dhe funksionojnë në bazë të ligjit për vetëqeverisjen vendore dhe ligjeve organike sipas fushës së veprimtarisë dhe rregullores së miratuar nga Bashkia Lezhë.
Sipas fushës së veprimtarisë së tyre përgjigjen dhe raportojnë tek Drejtoritë e linjes në bashki, referuar organigrames së bashkisë.
Njësitë në varësi të cilat kanë varësi të dyfishte nga bashkisë dhe një institucion tjetër siç është gjendja civile dhe QKB-ja, funksionin e tyre e kryejnë dukë bashkëpunuar institucionet qëndrore me bashkinë.
- Njoftime për vende të lira pune dhe procedurat e Rekrutimit
Rekrutimet e punonjësve bëhën në përputhje me Kodin e Punes dhe me ligjin nr.152/2013 “Për nëpunësin civil”, të ndryshuar, dhe akteve nënligjore të dala në zbatim të tij, nëpërmjet procedurave të hapura të konkurimit të cilat njoftohen në stenden e bashkisë, faqen zyrtare të bashkisë dhe të Shërbimi Kombëtar i Punësimit.
- Drejtuesit e zyrave, njësive administrative dhe njësive të varësisë:
Pjerin Ndreu – Kryetari i Bashkisë
Eueda Molla – Zëvendëskryetar i Bashkisë
Elson Frroku – Zëvendëskryetar i Bashkisë
Reinis Çela – Sekretar i Përgjithshëm
Ndue Luli – Kryetar i Këshillit Bashkiak
Leonard Palaj – Kryeinspektor i Policisë Bashkiake
Eraldo Smaçi – Kryeinspektor IVMT
Arjan Barbullushi – Përgjegjës Sektori i Auditit
Vasilika Laska – Drejtor i Drejtorisë së Projekteve Strategjike, Evropës, Migracionit, Diasporës, Komunikimit dhe Transparencës
Altin Lleshi – Drejtor i Drejtorisë Juridike
Denis Përvathi – Drejtor i Drejtorisë së Taksave dhe Tarifave Vendore
Brikena Vuksani – Drejtor i Drejtorisë së Financës dhe Buxhetit
Jetmira Leka – Drejtor i Drejtorisë së Burimeve Njerëzore dhe Shërbimeve Mbështetëse
Flamur Kuçi – Drejtor i Drejtorisë së Planifikimit të Territorit dhe Zhvillimit Urban
Gjek Makaj – Drejtor i Drejtorisë së Bujqësisë, Ujitjes dhe Administrimit të Pyjeve
Marte Fetaj – Drejtor i Drejtorisë së Shërbimit dhe Kujdesit Social
Bardhul Kaçori – Drejtor i Drejtorisë së Emergjencave Civile
Fatjon Zefi – Drejtor i Drejtorisë së Admnistrimit të Aseteve dhe Kadastrës
Renaldo Xhanej – Drejtor i Drejtorisë së Turizmit dhe Kulturës
Nikolin Shtjefni – Drejtor i Drejtorisë së Arsimit, Rinisë dhe Sporteve
Jasim Simoni – Drejtor i Drejtorisë së Mbrojtjes nga Zjarri dhe Shpëtimi
Elton Zefi – Drejtor i Drejtorisë së Shërbimeve Publike, Infrastrukturës, Transportit dhe Mjedisit
Simonela Florini – Drejtor i Kabinetit të Kryetarit
Artan Palushi – Përgjegjës i Njësisë së Administrimit të Pyjeve
Elona Kamshi – Përgjegjës i Pallatit të Kulturës
Albert Çuko – Përgjegjës i Bibliotekës
Mimoza Shtjefni – Përgjegjës e Qendrës Kulturore të Fëmijëve
Syrie Gruda – Përgjegjës i Çerdhes së qytetit
Brahim Demi – Administrator në Njësinë Administrative Shëngjin
Ernest Rakaj – Administrator në Njësinë Administrative Shënkoll
Leonard Perjaku – Administrator në Njësinë Administrative Zejmen
Xhoana Kodra -Administrator në Njësinë Administrative Kolsh
Redon Gjeloshi – Administrator në Njësinë Administrative Balldre
Pjetër Gjini – Administrator në Njësinë Administrative Blinisht
Gent Marku – Administrator në Njësinë Administrative Dajç
Eraldo Marku – Administrator në Njësinë Administrative Kallmet
Agustin Zefi – Administrator në Njësinë Administrative Ungrej
Adresa postare |
---|
Lagjja “Skënderbeg”, Sheshi “Gjergj Kastrioti”, 4501 Lezhë, Shqipëri. |
Informacion - Bashkia Lezhë |
---|
info@lezha.gov.al |
POSTI | EMRI | |
---|---|---|
KRYETAR i Bashkisë Lezhë | Pjerin NDREU | kryetari@lezha.gov.al |
Sekretari i Përgjithshëm | Reinis ÇELA | reinis.cela@lezha.gov.al |
Zv. Kryetar i Bashkisë Lezhë | Elson FRROKU | elson.frroku@lezha.gov.al |
Zv. Kryetar i Bashkisë Lezhë | Eueda MOLLA | eueda.molla@lezha.gov.al |
Administrator i Njësisë Administrative Balldren | Redon GJELOSHI | redon.gjeloshi@lezha.gov.al |
Administrator i Njësisë Administrative Blinisht | Pjetër GJINI | pjeter.gjini@lezha.gov.al |
Administrator i Njësisë Administrative Dajç | Gent MARKU | gent.marku@lezha.gov.al |
Administrator i Njësisë Administrative Zejmen | Leonard PËRJAKU | leonard.perjaku@lezha.gov.al |
Administrator i Njësisë Administrative Kolsh | Xhoana KODRA | xhoana.kodra@lezha.gov.al |
Administrator i Njësisë Administrative Shëngjin | Brahim DEMI | brahim.demi@lezha.gov.al |
Administrator i Njësisë Administrative Shënkoll | Ernest RAKAJ | ernest.rakaj@lezha.gov.al |
Administrator i Njësisë Administrative Kallmet | Eraldo MARKU | eraldo.marku@lezha.gov.al |
Administrator i Njësisë Administrative Ungrej | Agustin ZEFI | agustin.zefi@lezha.gov.al |
Drejtoria | Drejtori | Email Drejtoria | |
---|---|---|---|
Drejtoria e Burimeve Njerëzore dhe Shërbimeve Mbështetëse | Jetmira LEKA | jetmira.leka@lezha.gov.al | burimetnjerezore@lezha.gov.al |
Drejtoria e Financës dhe Buxhetit | Brikena VUKSANI | brikena.vuksani@lezha.gov.al | financa@lezha.gov.al |
Drejtoria e Projekteve Strategjike, Evropës, Migracionit, Diasporës, Komunikimit dhe Transparencës | Vasilika LASKA | vasilika.laska@lezha.gov.al | projektet.strategjike@lezha.gov.al |
Drejtoria e Planifikimit të Territorit dhe Zhvillimit Urban | Flamur KUÇI | flamur.kuci@lezha.gov.al | urbanistika@lezha.gov.al |
Drejtoria e Shërbimeve Publike , Infrastrukturës, Transportit dhe Mjedisit | Elton ZEFI | elton.zefi@lezha.gov.al | sherbimet@lezha.gov.al |
Drejtoria Juridike | Altin LLESHI | altin.lleshi@lezha.gov.al | juristi@lezha.gov.al |
Drejtoria e Turizmit dhe Kulturës | Renaldo XHANEJ | renaldo.xhanej@lezha.gov.al | kultura@lezha.gov.al |
Drejtoria e Shërbimit dhe Kujdesit Social | Marte FETAJ | marte.fetaj@lezha.gov.al | msociale@lezha.gov.al |
Drejtoria e Taksave dhe Tarifave Vendore | Denis PËRVATHI | denis.pervathi@lezha.gov.al | taksat@lezha.gov.al |
Inspektoriati Vendor i Mbrojtjes së Territorit | Eraldo SMAÇI | eraldo.smaci@lezha.gov.al | inu@lezha.gov.al |
Policia Bashkiake | Leonard PALI | leonard.pali@lezha.gov.al | policiabashkiake@lezha.gov.al |
Kabineti i Kryetarit të Bashkisë | Simonela FLORINI | simonela.florini@lezha.gov.al | |
Sektori i Auditit të Brendshëm | Arjan BARBULLUSHI | arjan.barbullushi@lezha.gov.al | auditi@lezha.gov.al |
Drejtoria e Bujqësisë | Gjek MAKAJ | gjek.makaj@lezha.gov.al | |
Drejtoria e Arsimit, Rinisë dhe Sporteve | Nikolin SHTJEFNI | nikolin.shtjefni@lezha.gov.al | arsimirinia@lezha.gov.al |
Drejtoria e Emergjencave Civile | Bardhul KAÇORI | bardhul.kacori@lezha.gov.al | |
Drejtoria e Mbrojtjes nga Zjarri dhe Shpëtimi | Jasim SIMONI | jasim.simoni@lezha.gov.al | |
Drejtoria e Administrimit të Aseteve dhe Kadastra | Fatjon ZEFI | fatjon.zefi@lezha.gov.al |
POSTI | EMRI | |
---|---|---|
Sekretare e Këshillit Bashkiak Lezhë | Florida ÇUNAJ | florida.cunaj@lezha.gov.al |
Administrata e Bashkisë Lezhë
Administrata e Bashkisë Lezhë përbëhet nga: funksionarët politikë në të cilën përfshihen Zëvëndës kryetarët dhe funksionarë kabineti të cilët janë pjesë e strukturës së kabinetit të Kryetarit (Drejtori i Kabinetit, Këshilltarët), nëpunës civilë, marrëdhënia e punës e të cilëve rregullohen nga Ligji 152/2015“Për Nëpunësin Civil” dhe punonjësit administrativ marrëdhënia e punës e të cilëve rregullohen nga Kodi i Punës (i ndryshuar).
Në krye të administratës qëndron Kryetari i Bashkisë, i cili gjatë kryerjes së funksioneve të tij ndihmohet nga Zëvëndës Kryetarët dhe Kabineti i Kryetarit.
Në krye të nëpunësve civil qëndron Sekretari i Përgjithshëm si nëpunësi më i lartë civil.
Administrata e Bashkisë Lezhë është e organizuar në drejtori, sektorë, zyra dhe njësi.
Numri total i organikës përfundimtare të aparatit të Bashkisë Lezhë, miratohet nga Këshilli Bashkiak, me propozim të Kryetarit të Bashkisë.
Kategoritë e shërbimit civil sipas niveleve hierarkike në Bashkinë Lezhë, janë:
- Sekretari i Përgjithshëm;
- Drejtor Drejtorie;
- Përgjegjës Sektori/Zyre;
- Specialist.
Drejtoritë janë njësi bazë të strukturës organizative të Bashkisë Lezhë dhe përgjigjen për përmbushjen e detyrave në një ose disa fushave të caktuara, sipas funksioneve të përcaktuara me ligj dhe/ose akte nënligjore të miratuara nga institucioni.
Sektorët dhe zyrat, përgjigjen për aspekte të veçuara të këtyre elementëve
Njësitë Administrative dhe Organizative në Bashkinë Lezhë janë:
- Njësia Administrative Lezhë;
- Njësia Administrative Shëngjin;
- Njësia Administrative Shënkoll;
- Njësia Administrative Zejmen;
- Njësia Administrative Kolsh;
- Njësia Administrative Balldren;
- Njësia Administrative Dajç;
- Njësia Administrative Kallmet;
- Njësia Administrative Ungrej;
- Njësia Administrative Blinisht.
Njësitë Organizative të Bashkisë Lezhë do të jenë;
- Drejtoria e Burimeve Njerëzore dhe Shërbimeve Mbështetëse,
- Drejtoria Juridike,
- Drejtoria e Financës dhe Buxhetit,
- Drejtoria e Taksave dhe Tarifave Vendore,
- Drejtoria e Projekteve Strategjike, Evropës, Migracionit, Diasporës, Komunikimit dhe Transparencës,
- Drejtoria e Bujqësisë, Ujitjes dhe Administrimit të Pyjeve,
- Drejtoria e Planifikimit të Territorit dhe Zhvillimit Urban,
- Drejtoria e Shërbime Publike, Infrastukturës,Transportit dhe Mjedisit,
- Drejtoria e Shërbimit dhe Kujdesit Social,
- Drejtoria e Arsimit, Rinisë dhe Sporteve,
- Drejtoria e Turizmit dhe Kulturës,
- Drejtoria e Emergjencave Civile,
- Drejtoria e Mbrojtjes nga Zjarri dhe Shpëtimit,
- Sektori i Auditit të Brendshëm,
- Inspektoriati Vendor i Mbrojtjes së Territorit,
- Policia Bashkiake.
Funksione të transferuara:
Njësia e Rrugëve Rurale
Njësia e Administrimit të Pyjeve
Njësia e Bujqësisë, Ujitjes dhe Kullimit (Bordi i Kullimit)
Drejtoria e MZSH-së
Qëndra Kulturore e Fëmijëve, Kopshtet, Çerdhet dhe punonjësit jo mësimdhënës të arsimit parauniversitar,
Konvikti i Shkollës së Mesme Profesionale
Funksione të deleguara si:
Zyrat e Gjendjes Civile
Zëvëndës Kryetaret e Bashkisë, Drejtori i Kabinetit, Administratoret e Njësisve Administrative dhe Sekretari i Përgjithshëm, kanë varësi direkte nga Kryetari.
Vendi dhe pozicioni hierarkik i këtyre njësive administrative përcaktohet në organigramën e miratuar sëbashku me këtë rregullore.
Struktura
Këshilli i Bashkisë Lezhë me vendimin nr.172, datë 27.11.2020 “Për miratimin e Buxhetit të vitit 2021, dhe të programit buxhetor afatmesëm 2021-2023”, në pikën 3 ka miratuar numrin e përgjithshëm të punonjësve të administratës së Bashkië Lezhë.
Kryetari i Bashkisë Lezhë me vendimin nr.901, datë 24.12.2020 “Për miratimin e struktures, organikës, emërtimet e pozicioneve, klasat për cdo pozicion pune në administratën e bashkisë, të njësive administrative, të institucioneve vartëse dhe të punonjësve të njësive të shërbimeve për vitin 2021”, të ndryshuar me vendimin e Kryetarit të Bashkisë nr.157 datë 06.04.2021 është miratuar struktura organizative e Bashkisë Lezhë.
Rregullorja
Bashkia Lezhë ka në fuqi rregulloren e miratuar me Vendimin e Kryetarit të Bashkisë Nr.393, datë 18.07.2022 “Për miratimin e rregullores “Për organizimin, funksionimin, detyrat dhe kompetencat e administratës së Bashkisë Lezhë”.
Struktura e pagave
Pagat e administratës së Bashkisë Lezhë janë miratuar me Vendimin e Këshillit të Bashkisë Lezhë nr.192 datë 29.12.2020 “Për miratimin e nivelit të pagave të administratës së bashkisë, të njësive administrative, të institucioneve të varësisë, të punonjësve të njësive mbështetëse, të masës së shpërblimit mujor të këshilltarëve dhe të kryetarëve të fshatrave për vitin 2021”të ndryshuar me vendimin nr.60 datë 30.03.2021 të Këshillit të Bashkisë Lezhë “Për një shtesë në Vendimin e Këshillit të Bashkisë Lezhë nr.192 datë 29.12.2020 “Për miratimin e nivelit të pagave të administratës së bashkisë, të njësive administrative, të institucioneve të varësisë, të punonjësve të njësive mbështetëse, të masës së shpërblimit mujor të këshilltarëve dhe të kryetarëve të fshatrave për vitin 2021”.
Orari i punës
Orari i punës së administratës është:
Henë-Enjte 08:00-16:30
E premte 08:00-14:00
Detyrat e administratës dhe njësisë administrative
Administrata e njësisë administrative kryen këto detyra:
- Është zyrë e shërbimit për të gjitha procedurat administrative në kompetencën e bashkisë;
- Mbikëqyr territorin për zbatimin e ligjit në të gjitha fushat në kompetencën e bashkisë dhe njofton strukturat kompetente të bashkisë në rast të konstatimit të veprimeve në kundërshtim me ligjin;
- Mbështet punën e strukturave kompetente të bashkisë;
- Bazuar në vendimmarrjen e kryetarit të bashkisë, mund të administrojë parqet, lulishtet dhe zonat e gjelbëruara;
- Bazuar në vendimmarrjen e kryetarit të bashkisë, mund të administrojë tregjet publike;
- Bazuar në vendimmarrjen e kryetarit të bashkisë, mund të administrojë këndet e lojërave, terrenet sportive, bibliotekat, shtëpitë dhe klubet e rinisë;
- Përgatit dhe i propozon kryetarit të bashkisë planin për investimet nën juridiksionin e saj territorial, si dhe mbikëqyr, pas miratimit, zbatimin e tyre, sipas ligjit;
- Propozon, sipas ligjit, emërtimin e rrugëve, shesheve, institucioneve dhe objekteve që janë nën juridiksionin e saj territorial;
- Mbështet, koordinon dhe mbikëqyr veprimtarinë e kryetarëve e të kryesive të fshatrave;
- Propozon kryetarit të bashkisë dhënien e titujve të nderit dhe stimujve për personat nën juridiksionin e saj territorial;
- Propozon marrjen e nismave në dobi të komunitetit me mundësi të barabarta dhe përfitime nga të gjithë brenda juridiksionit të saj territorial;
- Kryen çdo funksion tjetër të deleguar nga kryetari i bashkisë.
Organizimi dhe funksionimi i njësive në varësi
Njësitë në varësi organizohen dhe funksionojnë në bazë të ligjit për vetëqeverisjen vendore dhe ligjeve organike sipas fushës së veprimtarisë dhe rregullores së miratuar nga Bashkia Lezhë.
Sipas fushës së veprimtarisë së tyre përgjigjen dhe raportojnë tek Drejtoritë e linjes në bashki, referuar organigrames së bashkisë.
Njësitë në varësi të cilat kanë varësi të dyfishte nga bashkisë dhe një institucion tjetër siç është gjendja civile dhe QKB-ja, funksionin e tyre e kryejnë dukë bashkëpunuar institucionet qëndrore me bashkinë.
Njoftime për vende të lira pune dhe procedurat e Rekrutimit
Rekrutimet e punonjësve bëhën në përputhje me Kodin e Punes dhe me ligjin nr.152/2013 “Për nëpunësin civil”, të ndryshuar, dhe akteve nënligjore të dala në zbatim të tij, nëpërmjet procedurave të hapura të konkurimit të cilat njoftohen në stenden e bashkisë, faqen zyrtare të bashkisë dhe të Shërbimi Kombëtar i Punësimit.
Adresa postare ose elektronike e zyrave të bashkisë/njësive administrative/njësive të varësisë
Kryetari@lezha.gov.al
zvkryetari@lezha.gov.al
zvkryetari@lezha.gov.al
projektet.strategjike@lezha.gov.al
Drejtuesit e zyrave, njësive administrative dhe njësive të varësisë:
Pjerin Ndreu- Kryetari i Bashkisë
Eueda Molla- Zëvendëskryetar i Bashkisë
Ermal Pacaj- Zëvendëskryetar i Bashkisë
Reinis Çela- Sekretar i Përgjithshëm
Ndue Luli- Kryetar i Këshillit Bashkiak
Leonard Palaj- Kryeinspektor i Policisë Bashkiake, leonard.pali@lezha.gov.al
Vinçens Tuku- Kryeinspektor IVMT, vincens.tuku@lezha.gov.al
Arjan Barbullushi- Përgjegjës Sektori i Auditit, arjan.barbullushi@lezha.gov.al
Elson Frroku- Drejtor i Drejtorisë së Projekteve Strategjike, Evropës, Migracionit, Diasporës, Komunikimit dhe Transparencës, elson.frroku@lezha.gov.al
Altin Lleshi- Drejtor i Drejtorisë Juridike
Dritan Boçi- Drejtor i Drejtorisë së Taksave dhe Tarifave Vendore, dritan.boci@lezha.gov.al
Brikena Vuksani- Drejtor i Drejtorisë së Financës dhe Buxhetit, brikena.vuksani@lezha.gov.al
Jetmira Leka- Drejtor i Drejtorisë së Burimeve Njerëzore dhe Shërbimeve Mbështetëse, jetmira.leka@lezha.gov.al
Flamur Kuçi- Drejtor i Drejtorisë së Planifikimit të Territorit dhe Zhvillimit Urban, flamur.kuci@lezha.gov.al
Eraldo Smaçi- Drejtor i Drejtorisë së Bujqësisë, Ujitjes dhe Administrimit të Pyjeve, eraldo.smaci@lezha.gov.al
Marte Fetaj- Drejtor i Drejtorisë së Shërbimit dhe Kujdesit Social, marte.fetaj@lezha.gov.al
Bardhul Kaçori- Drejtor i Drejtorisë së Emergjencave Civile, bardhul.kacori@lezha.gov.al
Gjek Makaj-Drejtor i Drejtorisë së Admnistrimit të Aseteve dhe Kadastrës, gjek.makaj@lezha.gov.al
Renaldo Xhanej- Drejtor i Drejtorisë së Turizmit dhe Kulturës, renaldo.xhanej@lezha.gov.al
Nikolin Shtjefni- Drejtor i Drejtorisë së Arsimit, Rinisë dhe Sporteve, nikolin.shtjefni@lezha.gov.al
Jasim Simoni- Drejtor i Drejtorisë së Mbrojtjes nga Zjarri dhe Shpëtimi, jasim.simoni@lezha.gov.al
Elton Zefi- Drejtor i Drejtorisë së Shërbimeve Publike, Infrastrukturës, Transportit dhe Mjedisit, elton.zefi@lezha.gov.al
Artan Palushi- Përgjegjës i Njësisë së Administrimit të Pyjeve
Mark Gjoka- Përgjegjës i Pallatit të Kulturës
Albert Çuko- Përgjegjës i Bibliotekës
Mimoza Shtjefni- Përgjegjës e Qendrës Kulturore të Fëmijëve
Syrie Gruda- Përgjegjës i Çerdhes së qytetit
Ndue Marku- Përgjegjës i Klubit të Sportit
Brahim Demi- Administrator në Njësinë Administrative Shëngjin, brahim.demi@lezha.gov.al
Ernest Rakaj- Administrator në Njësinë Administrative Shënkoll, ernest.rakaj@lezha.gov.al
Leonard Perjaku- Administrator në Njësinë Administrative Zejmen, leonard.perjaku@lezha.gov.al
Fatjon Zefi-Administrator në Njësinë Administrative Kolsh, fatjon.zefi@lezha.gov.al
Redon Gjeloshi- Administrator në Njësinë Administrative Balldre, redon.gjeloshi@lezha.gov.al
Pjeter Gjini- Administrator në Njësinë Administrative Blinisht, pjeter.gjini@lezha.gov.al
Gent Marku- Administrator në Njësinë Administrative Dajç, gent.marku@lezha.gov.al
Eraldo Marku- Administrator në Njësinë Administrative Kallmet, eraldo.marku@lezha.gov.al
Agustin Zefi- Administrator në Njësinë Administrative Ungrej, agustin.zefi@lezha.gov.al